donderdag 5 januari 2012

Omdat ik dat leuk vind




Dit ben ik: Tom Ruijfrok, bijna 51, in het dagelijks leven onlineredacteur bij De Gelderlander, speciaal voor de edities Achterhoek en Liemers.

Nu ben ik op vakantie - het weer is dusdanig dat ik alle tijd heb om dit blog op te zetten - maar volgende week ben ik weer aan het werk en wil ik hier regelmatig bloggen over alles wat ik in de digitale wereld meemaak.

Waarom? Omdat ik dat leuk vind!



Bij het digitaal verrijken van ons nieuws - foto's, filmpjes, links, blogs, tweets en ga zo maar door - kom ik dagelijks zoveel leuke dingen tegen dat het zonde is om daar niets mee te doen. Dat past niet altijd bij de berichtgeving op de site van De Gelderlander, en dan biedt zo'n blog aardig uitkomst.

Tegelijkertijd hoop ik een beetje duidelijk te kunnen maken wat een onlineredacteur nou eigenlijk doet, welke dilemma's we soms tegenkomen en waarom we de dingen doen zoals we die doen.

En mocht iemand een suggestie hebben voor een onderwerp, of een vraag, dan hoor ik die graag! Dat kan als reactie op de blog, via Twitter of e-mail.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten