dinsdag 17 januari 2012

Om u een beetje blijer te maken

Ik heb diverse Google Alerts op plaatsnaam lopen, en dan vooral voor video's. Wordt er in Aalten een filmpje op YouTube geplaatst van (ik zeg maar wat) een schaap met vijf poten, dan krijg ik daar direct een mailtje over.

In 95 procent van de gevallen doe ik niets met die meldingen. Maar soms zit er iets aardigs tussen waar ik wél mee aan de slag ga.



Maandag kwam ik zo op een tamelijk hilarisch filmpje over de Winterswijkse stadswandeling mét QR-codes. Omdat we daar nog niet over hadden gepubliceerd, vond ik het filmpje aanleiding genoeg voor een apart bericht op de sectie Achterhoek.

Soms echter is een video wel heel leuk, maar te weinig newsy om ook op onze site te plaatsen. Wat ik dan heel af en toe nog wel eens wil doen: wél een bericht maken, dat bericht niet plaatsen op de site maar wel uitventen via Twitter. Een soort extraatje voor de trouwe volgers, zeg maar.

Vandaag heb ik dat gedaan met een video van Free Hugs/Gratis Knuffels in het centrum van Doetinchem. Dat gebeurde al in de week voor kerst, maar de video is pas deze week op YouTube gekomen.

Omdat ik er zelf zo vrolijk van werd, zette ik het op Twitter:

En om ook u weer een beetje blijer te maken:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten